[Desenvolupament] Cas curiós: ordinador en català que diu que no es pot catalanitzar

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu gen 22 10:16:28 CET 2012

Hola Jordi,

Tinc un cas força curiós:
Es tracta d’un PC amb Windows 7 Ultimate, SP1, de 64 bits, que jo ja havia catalanitzat (no recordo exactament com, però el cas és que el SO surt en català, com pots comprovar a la captura “Ordinador.jpg”)
En canvi el Catalanitzador diu que no es pot catalanitzar el Windows (adjunto log), aparentment perquè no l’identifica com un Windows espanyol o francès.

Si vols que et capturi alguna clau del registre, o algun altra informació, m’ho dius...