[Desenvolupament] El filtre SmartScreen

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim gen 17 23:12:16 CET 2012

A mi em passa en diversos ordinadors. Concretament:

Windows Vista Business SP2 + Windows Internet Explorer v 9.0.8112.16421
(captura 1.jpg). En aquest cas l'opció "Executa-ho de totes maneres" està
amagada i només es veuen "No iniciïs - Recomanat" i "Suprimeix"

Windows 7 Ultimate SP1 + Windows Internet Explorer v 9.0.8112.16421 64-bit
Edition (captura 2.jpg). En aquest cas l'opció "Executa-ho de totes
maneres" és visible al costat de les altres dues (No iniciïs recomanat i
Suprimeix)

Josep M.

El 17 de gener de 2012 20:43, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: