[Desenvolupament] El filtre SmartScreen

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim gen 17 20:43:02 CET 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Hola,
>
> Un petit comentari, que potser ja havia sortit en algun fil anterior...
>
> M’he trobat en diversos ordinadors que, quan es baixa el
> /Catalanitzador/, surt un missatge induint a l’usuari a esborrar-lo o
> descartar-lo. Concretament diu que el filtre /SmartScreen/ no el reconeix.
> Això no seria problema si no fos perquè les opcions per defecte que
> presenta l’/SmartScreen/ són, no executar-lo o suprimir-lo. Si el que es
> vol és executar-lo (com és el cas) l’usuari ha de desplegar “Més
> opcions” i triar la d’executar-lo igualment.
> [...]

Hola Josep M,

Aquesta capsa et surt al intentar baixar el programa i pertany a
Internet Explorer?

Ho dic perquè a mi en una versió d'IE 9.0 la capsa també em surt però el
disseny és força diferent. Veure les captures de pantalla. De fet, el
realment preocupant és quan la capsa surt vermella, a Softcatalà surt en
groc.

A mi la capsa em surt en baixar el Catalanitzador de Softcatalà
(security-warning-sc.jpg) així com en intentar baixar programes populars
com ara l'Adobe Acrobat (security-warning-adobe.jpg) o el Firefox
(security-warning-firefox.jpg).

Pots confirmar si això et passa també en altres programes populars?

M'agradaria determinar si això és un problema que passa amb el programes
normalment i que els usuaris d'Internet Explorer assumeixen com a
normal, o només ens passa a nosaltres.

Name: security-warning-firefox.jpg
Type: image/jpeg