[Desenvolupament] Versió preliminar del Catalanitzador amb canvi de llengua al Firefox

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dim feb 28 09:54:52 CET 2012

El 27 de febrer de 2012 22:46, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Hola Marc,
>
> Pots enviar el fitxer log?

El problema és que són dues màquines físiques, no virtuals, (W7 Pro 64
bits) i si ho executo no podré després verificar si s'ha corregit.
Tampoc tinc temps per fer-ne màquines virtuals.

N'adjunto captura.

Algú s'ho pot mirar?

Gràcies,

--