[Desenvolupament] Versió preliminar del Catalanitzador amb canvi de llengua al Firefox

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dim feb 28 20:37:24 CET 2012

El 28 de febrer de 2012 9:54, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha escrit:

> El problema és que són dues màquines físiques, no virtuals, (W7 Pro 64
> bits) i si ho executo no podré després verificar si s'ha corregit.
> Tampoc tinc temps per fer-ne màquines virtuals.
>
> N'adjunto captura.
>
> Algú s'ho pot mirar?

No sé si el tema vindrà perquè té més llengües definides. Jo diria que
no les hi he posat, venen del W7 corporatiu que faig servir.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces