[Desenvolupament] Catalanitzador Versió 0.98 - candidata

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dic feb 22 09:29:28 CET 2012

El 22 de febrer de 2012 9:14, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Hola Jordi,

> Aquest comportamement és l'esperat. La idea del * és que només apareix quan
> l'usuari requereix acceptar la llicència. Si l'usuari ja té l'acció feta ja
> l'ha acceptada i no cal que ho torni a fer.
>
> Vull dir l'asterisc no apareix si l'acció requereix acceptar llicència sinó
> si l'usuari requereix acceptar-la. I aquesta és la lògica que s'empra per
> activar o no els controls.
>
> Té sentit?

Jo he de dir que he tingut la mateixa reacció que el Serratosa. Veia
això que em deia dels asteriscs, però no en veia cap per enlloc ;-).

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces