[Desenvolupament] Catalanitzador Versió 0.98 - candidata

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 22 09:14:05 CET 2012

Hola Jordi,

> És a dir, NO veig cap asterisc a cap nom d'acció.
> M'estàs dient que l'asterisc del nom d'accions només apareix quan les
> accions estan en estat "Seleccionada i preparada per executar-se"?
> Si és així, té gaire sentit amagar l'asterisc del nom quan l'acció ja
> està aplicada? O valdria la pena mostrar l'asterisc igualment per molt
> que estigui aplicada? Al capdavall, els controls de "Mostra les
> llicències" igualment estaran inhabilitats si l'usuari no ha d'acceptar
> llicències.

Aquest comportamement és l'esperat. La idea del * és que només apareix
quan l'usuari requereix acceptar la llicència. Si l'usuari ja té l'acció
feta ja l'ha acceptada i no cal que ho torni a fer.

Vull dir l'asterisc no apareix si l'acció requereix acceptar llicència
sinó si l'usuari requereix acceptar-la. I aquesta és la lògica que
s'empra per activar o no els controls.

Té sentit?

> Apart d'això, valdria la pena també inhabilitar el control de text
> "Llicències de programari" amb tota la resta de controls? Potser ja ho
> havies provat i havies decidit deixar-lo activat...

Sí, això no és cap problema. Ho faig al vespre.