[Desenvolupament] Creació de pàgina d'estadístiques del catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 22 09:20:26 CET 2012

En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola Xavi,
>
> El 21 de febrer de 2012 23:53, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com
> <mailto:xavi.ivars a gmail.com>> ha escrit:
>
>     Pau, Jordi,
>
>     He començat a fer algunes coses amb la pàgina d'estadístiques (de
>     moment, només he convertit la gràfica "pie" que hi havia a una de
>     barres).
>
>     M'agradaria saber quins resultats considereu útils mostrar, i amb
>     quines característiques (taula, gràfic,...) per a no traure
>     estadístiques que siguen poc útils.
>

> Inicialment vaig plantejar-li al Jordi això:

> [...]

Ep,

Esta documentat aquí:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Informes_d.27.C3.BAs

Si us plau, feu servir la Wiki com a referència ja que anem esmenant coses.