[Desenvolupament] Creació de pàgina d'estadístiques del catalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dic feb 22 08:02:24 CET 2012

Hola Xavi,

El 21 de febrer de 2012 23:53, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha escrit:

> Pau, Jordi,
>
> He començat a fer algunes coses amb la pàgina d'estadístiques (de moment,
> només he convertit la gràfica "pie" que hi havia a una de barres).
>
> M'agradaria saber quins resultats considereu útils mostrar, i amb quines
> característiques (taula, gràfic,...) per a no traure estadístiques que
> siguen poc útils.

Inicialment vaig plantejar-li al Jordi això:

   - Instal·lacions (per dia/setmana/mes/any)
   - Versions del windows sobre les quals s'ha instal·lat
   - Percentatge de catalanització de les instal·lacions
   - Programes catalanitzats/més catalanitzats

Gràcies per ocupar-te, Xavi.

Salut!

Pau