[Desenvolupament] Estadístiques Catalanitzador

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dll feb 20 10:10:08 CET 2012

Al 20/02/12 09:40, En/na Marc Belzunces ha escrit:
> El 17 de febrer de 2012 11:38, Toni Hermoso Pulido
> <toniher a softcatala.cat>  ha escrit:

> Cap novetat? S'estan recollint bé les dades?

Hola Marc,

s'estan recollint dades.
Tot i així, mentre no tinguem el lloc web d'estadístiques, potser
caldria quedar a una hora amb alguns dels testers que tenen diferents
sistemes a mà i jo anant mirant al moment què s'actualitza als registres.

Ja em direu,
--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat