[Desenvolupament] Estadístiques Catalanitzador

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dll feb 20 10:27:41 CET 2012

El 20 de febrer de 2012 10:10, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat> ha escrit:
> Al 20/02/12 09:40, En/na Marc Belzunces ha escrit:

> Hola Marc,
>
> s'estan recollint dades.
> Tot i així, mentre no tinguem el lloc web d'estadístiques, potser caldria
> quedar a una hora amb alguns dels testers que tenen diferents sistemes a mà
> i jo anant mirant al moment què s'actualitza als registres.
>
> Ja em direu,

Una altra opció, perquè no calgui haver de quedar, és que quan alguns
feu proves m'envieu el log tot dient-me a quina hora ho heu fet (en
correu privat per no omplir la llista).
Compararé uns quants logs amb la base de dades llavors.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat