[Desenvolupament] Enllaç web catalanitzador i Rebost

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dic feb 8 11:30:31 CET 2012

Hola,

no afecta en el recompte total, però sí està afectant la versió a la
qual s'està assignant el recompte.

Encara que http://www.softcatala.org/pub/softcatala/catalanitzador/CatalanitzadorPerAlWindows.exe
sigui 0.9.7 (com que a versió diem 0.9.6) es comptarà la baixada com a 0.9.6.

Salut,

P.D.: Ara tenim un ritme d'actualitzacions alt, en un futur no compto
que ho sigui. Però, si s'escaigués, sempre podria fer que un lloc
(Rebost o web) se sincronitzi de l'altre.

El 8 de febrer de 2012 10:10, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: