[Desenvolupament] Enllaç web catalanitzador i Rebost

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 8 10:10:49 CET 2012

Hola,

Una cosa que ha succeït de la versió 0.96 a la 0.97 és que el nom del
binari ha passat de CatalanitzadorPerAWindows.exe
a CatalanitzadorPerAlWindows.exe. No sé si això influeix. En Toni ho podrà
dir.