[Desenvolupament] Integració del Catalanitzador amb el Rebost

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dic feb 1 11:01:41 CET 2012

El 31 de gener de 2012 23:50, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> En/na Marc Belzunces ha escrit:

> Sí, ho sé estic esperant que comenti el Toni.
>
> A les baixades del Rebost si alguns paràmetres:
>
> &mirall=&extern=1&versio=3.3&so=win32
>
> Que semblen necessaris i necessito que el Toni indiqui quins valors vol que
> enviï per aquestes fitxes.

Hola Jordi,

estic posant el dia la informació a:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Web/Comptador
(que ja tocava)

i miraré d'adaptar l'script ja a paradigmes imminents del Rebost, com
són els 64 bit (Windows i Linux) i sistemes mòbils.

Pel que fa al catalanitzador, l'opció més fàcil, sense haver de tocar
l'estructura de dades, és emprar l'etiqueta 'mirall',  i llavors el
paràmetre millor seria: mirall=catalanitzador

En tot cas, potser m'he perdut en els missatges, tinc una pregunta:
entenc que volem que al top de Softcatalà surtin doncs els valors de
programes baixats pel catalanitzador, no? Òbviament, apart els podríem
destriar.

Ja em direu,

--
Toni Hermoso Pulido