[Desenvolupament] Integració del Catalanitzador amb el Rebost

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dic feb 1 11:10:09 CET 2012

El 1 de febrer de 2012 11:01, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat> ha escrit:

> En tot cas, potser m'he perdut en els missatges, tinc una pregunta:
> entenc que volem que al top de Softcatalà surtin doncs els valors de
> programes baixats pel catalanitzador, no? Òbviament, apart els podríem
> destriar.

Sí, la idea és:

- Que les descàrregues del Catalanitzador es comptin a les
estadístiques del Rebost (tant des de catalanitzador.softcatala.org
com des de la fitxa del Rebost), i per tant que sigui públic.

- Que les descarregues dels paquets que es facin a través del
Catalanitzador es comptin com si fossin de les fitxes del Rebost, i
per tant que siguin públiques.

Internament, que es pugui destriar en les estadístiques del Rebost si
són directament del Rebost, o a través del Catalanitzador.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces