[Desenvolupament] Secció Mac i iOS

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dll des 17 06:49:32 CET 2012

Hola Pau,

Jo no sóc usuari habitual de Mac, però sí que ho sóc d'iOS.
Tinc un iPhone 4 amb iOS 6.0.1
També tinc un OS X Lion en català, que faig córrer en una màquina VirtualBox
sota Windows 7 (però que quasi no conec...)

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Pau Sellés i Garcia
Sent: Monday, December 17, 2012 12:00 AM
To: desenvolupament a llistes.softcatala.org ; marcos.graup a gmail.com
Subject: [Desenvolupament] Secció Mac i iOS

Hola a tots.

Seguint les recomanacions de Pau Iranzo us envie un correu a tots els
membres de la llista de desenvolupament per presentar-me. Els que vau
assistir a la reunió de 'pencaires' ja em vau conéixer personalment, però
pense que si estic com "responsable" (no sé si Jordi Mas va utilitzar
aquesta paraula...) de la secció de Mac i iOS, el més convenient es que tots
ho sapigueu. Aquells de vosaltres que treballeu en Mac o iOS us agrairia que
us presentàreu (hi algú, veritat?) a veure per on tirem perquè tinc algunes
idees i voldria saber si algú té alguna idea o proposta.

Bé, crec que com primer missatge, és més que suficient ;)

Una salutació,
Pau Sellés i Garcia
pau.selles a josoc.cat