[Desenvolupament] Secció Mac i iOS

Marcos Grau marcos.graup a gmail.com
dll des 17 00:14:17 CET 2012

Hola Pau,
Jo sóc en Marcos Grau, vaig desenvolupar la versió del traductor per
iPhone. Va ser la meva primera app amb tot el que això significa.
Actualment estic treballant com a desenvolupador freelance d'iOS per una
empresa alemanya i de c# (.Net, especialitzat em projectes de signatura
electrònica) per Accenture.
Personalment, m'agradaria renovar la app d'iPhone i mirar quines
possibilitats podria tindre una versió per iPad.

Salutacions

Marcos Grau