[Desenvolupament] On tenim errors (3a part)

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dij ago 30 22:20:44 CEST 2012

Dues idees més:
Crec que per defecte, quan s'entra a les estadístiques, s'haurien de
mostrar les de l'última versió pública, i no els totals. Sinó, els errors
són molt enganyadors (sembla que n'hi hagi més dels que són, ja que hem
anat esmenant coses)
En les columnes de xifres, l'alineació hauria de ser a la dreta, de manera
que, en els números encolumnats, quedin unitats sobre unitats, desenes
sobre desenes, etc.

Josep M.

PS. També estaria bé agrupar una mica les versions, i que es pugués
desplegar per veure'n més detall.

El dijous 30 d’agost de 2012, Josep M. ha escrit: