[Desenvolupament] On tenim errors (3a part)

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dij ago 30 21:17:15 CEST 2012

Hola,

He estat pensant més en el tema de la taula d'estadístiques.
Volem donar-li més importància, ressaltar-la a la pàgina principal.
Per tant, caldria millorar-ne una mica el format i la llegibilitat.
Pensant que la veuran usuaris normals, sense coneixements informàtics, jo faria el següent:
  a.. Canviaria tots els noms anglesos a noms catalans.
  b.. Reordenaria les columnes d'una altra forma
  c.. Posaria el % d'errors i de correctes calculats sobre el nombre d'aplicats.
  d.. D'alguna forma remarcaria que hi ha dues taules, una que suma el 100%, i una marginal que desglossa les dades dels Aplicat.
Us adjunto una captura de pantalla de com podria quedar.
Què en penseu?

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Thursday, August 30, 2012 9:33 AM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] On tenim errors (3a part)

En/na Josep M. ha escrit:
> Un punt a favor del canvi que t’explicava en el correu-e anterior
> d’implementar l'estratègia del Windows Live Essentials 2009 cap al
> Windows Live Essentials 2011 és:
>
> Dels 75 errors totals, 12 (16%) són en les versions del WLE 2009 i 63
> (84%) en les versions del WLE 2011, mentre que a les instal·lacions
> tenim 35% de WLE 2009 i 64% de WLE 2011.

Hola Josep,

Penso que quan parlem d'errors és sempre bo fer-ho en proporció a les
instal·lacions amb èxit. Hem de modificar les estadístiques perquè ho
recullin.

T'adjunto la taula. Per la mi la dada significativa és un 5.04% dels
usuaris executant el Windows Live 2009 tenen error i un 8.88% dels
usuaris executant el Windows Live 2011.

Penso que els dos números no són acceptables. Penso que per sobre del 2%
d'errors ja és molt.

Llavors, com a resum, malgrat els errors del 2009 són proporcialment més
baixos tampoc són uns números bons.