[Desenvolupament] iTunes 10.6.3

Joan Montané joan a montane.cat
diu ago 19 21:30:55 CEST 2012

Ep!

dispenseu el retard en respondre correus. Estic perdut a les muntanyes
i tinc accés a Internet limitat.

Ara estic preparant el commint amb les millores de l'inspector de
l'ITunes que va suggerir el Jordi Mas, en uns minuts us envio un
correu confirmant-ho.

Sobre l'iTunes, en les proves que he fet el comportament és el següent:

Durant la instal·lació es tria una llengua i aquesta queda desada a la clau

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Apple Computer, Inc.\iTunes\InstalledLangID

Aquesta llengua la fa servir l'iTunes de tots els usuaris, llevat que
un usuari indiqui que en vol un altra. Si ho fa, queda desada a la
clau

HKEY_CURRENT_USER\Software\Apple Computer, Inc.\iTunes\LangID

i, òbvimanet té preferència sobre l'altra clau.

L'inspector, per mirar la llengua de l'iTunes el que fa és mirar la
clau del CURRENT_USER, si la troba, ja en tenim prou, aquesta és la
llengua. Si no la troba, mira la clau a LOCAL_MACHINE.

Un aspecte que indica en Jordi Mas és que amb version antigues no
detectem la versió de l'iTunes. Això és perquè en la versió que es va
instal·lar fa mil anys en Jordi Mas el GUID de l'iTunes no és el
mateix que ara. En prncipi això no hauria de canviar i si en versions
futures no canvia ja ens va bé. Ens interessa detectar l'iTUnes de la
10.6.3 en endavant, la resta, tot i que és interessant, tampoc es
crític no detectar-ho. No veig fàcil detectar-ho millor de forma
simple. Ho mirem el 24.

Us escric d'aquí uns minuts.

Joan Montaé
El 19 d’agost de 2012 21:20, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit: