[Desenvolupament] iTunes 10.6.3

Joan Montané joan a montane.cat
diu ago 19 22:05:00 CEST 2012

El 19 d’agost de 2012 21:30, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:
> Ara estic preparant el commint amb les millores de l'inspector de
> l'ITunes que va suggerir el Jordi Mas, en uns minuts us envio un
> correu confirmant-ho.

Bé, ja està enviat, a les branques stable-12x i master.

Jordi, sisplau, prova-ho. No hauria de donar cap error en llegir les
claus de registre.

El que fa l'inspector (per mirar la llengua) és:
1r mira si hi ha una clau concreta al CURRENT_USER, aquesta clau només
existeix si l'usuari ha indicat manualment la llengua després de la
instal·lació. Altrament, no existeix.
2n Si en el pas anterior la clau no existeix, o és buida, aleshores
mira una altra clau concreta al LOCAL_MACHINE. Aquesta clau és la que
crea l'instal·lador de l'iTunes.

Bé, fins que torni a agafar xarxa, o fins la hackaton, :)

Joan Montané