[Desenvolupament] Catalanitzador per a Mac

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic abr 11 16:23:00 CEST 2012

2012/4/11 Miquel Labòria <mlaboria a bloks.cat>

> Bona tarda!
>
> L'acabo d'executar a la feina, quasi tots els passos ja els tenia fets
> anteriorment ;)
>
> L'App per Mac està desenvolupada en Objective-C (XCode)

Hola Miquel,

Esta molt bé estigui en C perquè el Catalanitzador per a Windows està en C
també. Podem aprofitar alguna cosa del que fem a Windows, com el canvi de
llengua de navegació a Firefox i Chrome que es modificar fitxers externs.

El meu primer comentari és re-considerar la interfície d'usuari que estàs
usant per fer-la el més similar possible al Catalanitzador de Windows.
Alguns motius són:

- Que les dues aplicacions tinguin la mateix experiència d'usuari (que no
siguin aplicacions d'aspecte completament diferent)
- Amb el model d'interficie Catalanitzador de Windows és senzill afegir-hi
noves accions. Pensa que si afegim noves accions tal com està el disseny de
Mac requereix anar pressionant botons i canviar les capses cada cop.
- El model del Catalanitzador té quatre passes clares i
senzilles independentment del nombre d'accions que faci.

Si tens idees de com millorar la interfície actual del Catalanitzador les
comentem. Ja ho diràs com ho veus.

Per cert, el codi font de la versió de Windows està aquí:
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows per si li vols
donar un cop d'ull.

Un altre tema que m'agradaria parlar més endavant és d'arquitectura, ja que
en la versió de Windows em posa't força esforç perquè sigui modular i
extensible, permetent fàcilment afegir-hi noves accions de catalanització.

No cal dir que amb tot això tens el nostre suport.