[Desenvolupament] Catalanitzador per a Mac

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dic abr 11 21:22:58 CEST 2012

El 11 d’abril de 2012 10:23, Miquel Labòria <mlaboria a bloks.cat> ha escrit:

> Bon dia a tothom,
>
> Em presento sóc el Miquel Labòria del Bloc d'Apple en Català.
> Fa temps vem ja vem fer una petita App que ajudava a catalanitzar el
> nostre Mac per la campanya de Navega en Català de la Fundació .cat.
> La idea és recuperar aquesta App, actualitzar-la i afegir-hi alguna cosa
> més.
>
> Des de la versió 10.7.3 del Lion, Apple ha incorporat el català als
> idiomes del Sistema per tant l'App el que farà és:
>
> Verificar quin és l'idioma principal, si no és el català, ens donarà la
> opció de fer-lo automàticament.
> [...]

El Mac OS es pot posar en una màquina virtual? És per poder-ne fer
proves. Jo tinc accés a còpies legals de l'Snow Leopard, però no un
Mac físic.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces
Planeta Softcatalà: http://planeta.softcatala.org/

Ja teniu tot el Windows en català? Comproveu-ho:
http://catalanitzador.softcatala.org