[Desenvolupament] Numeració versions Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij abr 5 11:41:37 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Hola,
>
> Em mirava a les estadístiques,
> http://catalanitzador.softcatala.org/stats.php , les versions del
> Catalanitzador, i no em quadraven les coses. Hi llegeixo:
>
> v 1.0.0
> v 1.0.1
> v 1.0.2
>
> No s’havia dit alguna cosa sobre versions parelles i versions senars? O
> potser no ho vaig entendre bé...

Hola Josep M.,

He actualitzat la documentació de polítiques de versió:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows#Pol.C3.ADtica_de_numeraci.C3.B3_de_versions

> [...]
> indicar els petits canvis que va introduint en una versió que estem provant.
> O sigui, si ara provarem la v 1.0.3, que al /Github/ hi pengi v 1.0.3.0,
> v 1.0.3.1, v 1.0.3.2,..., v 1.0.3.x, cada cop que introdueixi una
> modificació, fins que una sigui la definitiva, i la publiquem com v
> 1.0.3 (que de fet serà v 1.0.3.x)
> Ho dic perquè jo, que faig moltes proves i contrasto resultats, m’hi
> faig mal de vegades per diferenciar les petites versions que estem
> provant al /Github/ (ja que totes duen la mateixa numeració)

Pots fer servir la data? Aquesta és la manera que és fa en la majoria de
projectes.