[Desenvolupament] Numeració versions Catalanitzador

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dij abr 5 11:24:44 CEST 2012

Hola,

Em mirava a les estadístiques, http://catalanitzador.softcatala.org/stats.php , les versions del Catalanitzador, i no em quadraven les coses. Hi llegeixo:

v 1.0.0
v 1.0.1
v 1.0.2

No s’havia dit alguna cosa sobre versions parelles i versions senars? O potser no ho vaig entendre bé...

En tot cas, si no hem de seguir cap altre criteri, jo demanaria que, quan en Jordi pengi versions al Github, faci servir la 4a posició per indicar els petits canvis que va introduint en una versió que estem provant.
O sigui, si ara provarem la v 1.0.3, que al Github hi pengi v 1.0.3.0, v 1.0.3.1, v 1.0.3.2,..., v 1.0.3.x, cada cop que introdueixi una modificació, fins que una sigui la definitiva, i la publiquem com v 1.0.3 (que de fet serà v 1.0.3.x)
Ho dic perquè jo, que faig moltes proves i contrasto resultats, m’hi faig mal de vegades per diferenciar les petites versions que estem provant al Github (ja que totes duen la mateixa numeració)

Moltes mercès!