[Desenvolupament] Gràfica dades totals d'ús

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim abr 3 16:43:21 CEST 2012

Però ara, per exemple, jo que tinc l’MS Office 2010 64 bits, on em compto? Sóc un dels “Sense Office”?

Josep M.

From: Jordi Mas
Sent: Tuesday, April 03, 2012 4:32 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament]Gràfica dades totals d'ús

Hola,

  Sobre el formatget dels “Sense Office”, és una curiositat, però no li veig la utilitat. Quan posem les estadístiques dels navegadors, també es podria posar un “Sense Internet Explorer” o un “Sense Chrome”... Seria diferent si ens digués què tenen aquests usuaris (OpenOffice, LibreOffice, cap Office,...) però tal i com està ho trobo inútil.

Jo trobo interessant entendre quin % d'usuaris no tenen Office instal·lat.

En el cas dels navegadors també ho trobo interessant ja si tenim un pastís per cada acció o navegador (Chrome, Explorer i Firefox) és interessant també quanta gent té o no Firefox instal·lat. El fet que tinguis Firefox no exclou que puguis tenir també Chrome, i segur que tothom té l'Internet Explorer.

En relació a això, de cara a la 1.2 hi haurà un nou estat ja que ara quan no tens un programa l'estat de l'acció és CannotBeApplied, en el futur serà NotInstalled, així podem diferenciar-ho millor.

Jo ho veig des d'una perspectiva d'entendre les configuracions dels usuaris, vosaltres probablement de quanta gent em "evangelitzat" :)