[Desenvolupament] Gràfica dades totals d'ús

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim abr 3 16:32:27 CEST 2012

Hola,

Sobre el formatget dels “Sense Office”, és una curiositat, però no li veig
> la utilitat. Quan posem les estadístiques dels navegadors, també es podria
> posar un “Sense Internet Explorer” o un “Sense Chrome”... Seria diferent si
> ens digués què tenen aquests usuaris (OpenOffice, LibreOffice, cap
> Office,...) però tal i com està ho trobo inútil.

Jo trobo interessant entendre quin % d'usuaris no tenen Office instal·lat.

En el cas dels navegadors també ho trobo interessant ja si tenim un pastís
per cada acció o navegador (Chrome, Explorer i Firefox) és interessant
també quanta gent té o no Firefox instal·lat. El fet que tinguis Firefox no
exclou que puguis tenir també Chrome, i segur que tothom té l'Internet
Explorer.

En relació a això, de cara a la 1.2 hi haurà un nou estat ja que ara quan
no tens un programa l'estat de l'acció és CannotBeApplied, en el futur serà
NotInstalled, així podem diferenciar-ho millor.

Jo ho veig des d'una perspectiva d'entendre les configuracions dels
usuaris, vosaltres probablement de quanta gent em "evangelitzat" :)