[Desenvolupament] Versió 0.90 del Catalanitzador per a Windows

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dim nov 29 15:31:43 CET 2011

Dubte:
Encara no ho he pogut provar, però el meu comentari és en base a la
captura que ha enviat en Toni...

Els meus cinc cèntims
Benny ^_^"

Al 29/11/2011 15:11, En/na Pau Iranzo ha escrit: