[Desenvolupament] Versió 0.90 del Catalanitzador per a Windows

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim nov 29 15:57:26 CET 2011

Hola,

La integració amb Google Plus no la vaig poder fer perquè no tenen una URL
que puguis atacar, et fan baixar-te i executar un JavaScript, quelcom que
no puc fer ara per la complexitat que representa. Veure com funciona al
mètode _onCommand[1]. Si saps si es pot fer amb URL simple al GooglePlus
envia-m'ho si us plau.

Respecte les icones, si em pots enviar unes de mida addient les incloc. És
molt important que comprovem que no infringim cap marca registrada en el
seu ús. Cal mirar-se els terms & conditions abans de que me les enviïs. No
cal dir que quatre indicacions de com posicionar els elements (layout)
seria d'ajut, ja que era la darrera pantalla és molt justeta.

Moltes gràcies,

Jordi,

[1]
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/CatalanitzadorPerAWindows/FinishPropertyPageUI.cpp