[Android] "Gesture Typing" en català a la versió 4.2

Jordi Babot jordibabot a gmail.com
dll nov 19 10:11:33 CET 2012

Bon dia, m'agradaria saber si algú ha provat aquest tema amb el nou LG
Nexus 4, que ha sortit fa molt poc a la venta des de la botiga online de
Google, ja que per preu i prestacions crec que és immillorable!

El 19 de novembre de 2012 8:57, Gerard Pelleja Josa <gpelleja a gmail.com> ha
escrit: