[Android] Resum de Android, vol 22, número 1

Xavier Novella Sinde xaviernovellasinde a gmail.com
dll jun 4 17:34:15 CEST 2012

Hola a tots,
Sóc usuari d'android i, malhauradament, no tinc l'opció del català al meu
mòbil, és per això que pensava que google encara no s'hi havia posat i que
el projecte de softcatalà encara devia ser vigent. Moltes gràcies per
l'informació, i disculpeu que hagi reavivat una llista morta.
Sigui com sigui, Softcatalà té algún altre projecte de traducció relacionat
amb Android que necessiti 10 dits més d'ajuda?

Moltes gràcies!

El 4 de juny de 2012 11:00, <android-request a llistes.softcatala.org> ha
escrit: