[Android] Traduir Line al Català

Gerard Pelleja Josa gpelleja a gmail.com
dic des 19 11:41:25 CET 2012

Hola a tothom,

Estic veient que cada vegada hi ha més gent apuntada al client de
missatgeria instantània Line, malgrat els meus esforços inútils per a que
els meus amics utilitzin el ChatON, Line guanya per golejada.

Actualment només hi ha disponible entre d'altres idiomes l'anglès i
l'espanyol, i no crec que per voluntat pròpia treguin el català a curt
termini. Per tant tal com he fet en altres aplicacions em volia posar en
contacte amb el desenvolupador i proposar-li la meva disponibilitat per a
fer la traducció al català, cosa que normalment acaba satisfactòriament,
però en aquest cas no trobo forma de contactar amb el desenvolupador.

Sabeus si hi ha algun projecte en marxa per ajudar a traduir Line en
català? o si hi ha manera de poder contactar amb el desenvolupador?

Salut