[Android] Honeycomb: Android 3.x

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
dic set 14 23:06:00 CEST 2011

Per assegurar-se'n, potser caldria mirar la Motorola Xoom, que seria
l'equivalent als Nexus (Pure Google), no?

Ho dic perquè amb els mòbils, en alguns casos, Gingerbread tampoc s'ha
traduït al català, quan en realitat l'SDK si que ho està, i tota la serie
Nexus també (en ser Pure Google). S'ha donat el cas que algunes marques han
volgut estalviar espai de memòria no incloent totes les llengües, o
estalviar-se de traduir les pròpies adaptacions que fan de les interfícies.

Aleix Vidal i Gaya

El 14 de setembre de 2011 21:48, Robert Barberà <robertbarcer a gmail.com> ha
escrit: