[Android] Traducció de la ROM MIUI al català

MIUICat miuicat a gmail.com
dij set 8 21:42:42 CEST 2011

Aplicades les antigues traduccions de MIUI :D

Se que potser no és el lloc més adequat per a parlar-ne però, quin
dispositiu android teniu? (Ho dic per a saber per quins he de cuinar si hi
han betatesters :D ).

El 8 de setembre de 2011 20:29, MIUICat <miuicat a gmail.com> ha escrit: