Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dij set 8 12:31:42 CEST 2011

El 8 de setembre de 2011 12:28, MIUICat <miuicat a gmail.com> ha escrit:

> Hola jordi,
>
> Ara m'has matat, no sabia de l'existència d'això... Soc novell en aquestes
> coses :(
>
> M'ho miro, però com la ROM MIUI és totalment diferent no se si serviran del
> tot.

Pel que sé, MIUI no és "totalment diferent"; de fet, està basada en
CyanogenMod, que està basada en el codi de Google. Per tant, llevat de les
aplicacions pròpies de MIUI (i potser alguna heretada de CM que tampoc
estiga traduida), la "base" del sistema és millor no retraduir-ho.
Senzillament per no duplicar esforços, i per evitar introduïr errors en
cadenes que ja estan ben traduides (a tots ens passa!).

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >