[Android] Android en valencià

Vicent vginer a gmail.com
dim mar 29 22:42:47 CEST 2011

Abans de res, no vos en preocupeu, que no vaig a fomentar cap
secessionisme.  :-)   I gràcies, perquè de tota manera les vostres
respostes han sigut molt respectuoses i gens exaltades. Ja he dit que
anava un poc en broma, de tota manera.

[ Ah, i ara que he estat llegint un poc coses de la llista de correu
de Softvalencià que m'heu recomanat, veig que eixe famós "script" és
una eina molt ben pensada i molt "poderosa". Ja que de moment no és
possible o no és realista un únic estàndard per a tot el domini
lingüístic, tindre un autèntic "traductor"  català —> valencià  em
sembla d'allò més bé!   :-)  ]

I de moment, res més. Només dos coses:

1) Que em sembla molt bé tot allò que proposa Pau en l'últim missatge.

2) Per al·lusions, Pau: jo puc fer de nexe (parlar amb els de
CyanogenMod, si cal), encantat de la vida. Però cal fer alguna cosa
més? Espentar la gent...? Digueu-me què cal fer, i jo fins on arribe
faré. Ara, tinc una Tesi nugada al garró (turmell).

vicent