[Android] Android català

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
dim mar 29 22:27:00 CEST 2011

Llavors la meva pregunta és:

El Nexus S ve en català? (Android 2.3.3 i fabricant "Google/Samsung")

(és que me l'acabo de comprar per eBay per 360 euros i m'arribarà aviat)

Aleix Vidal i Gaya

El 29 de març de 2011 21:43, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: