[Android] Android en valencià

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dim mar 29 22:19:46 CEST 2011

Hola Vicent, benvingut.

Encara que a mi també m'agradaria tindre l'Android adaptat al valencià, crec
que mentre no hi haja possiblitat de fer-ho amb la opció 1, no ho faria, i
explique breument per què:

És conegut la "burrà" de faena que hem hagut de fer per eliminar
"traduccions valencianes no-normatives" (dient-ho fi) que utilitzaven codis
no estàndards, i la batalla que des de Softvalencià hem plantat contra la
"oficialitat" de coses com el codi qcv del Lliurex, o el roa de la versió
RACV a ca Mozilla.

I per això, personalment, estic totalment en contra de fer servir eixos
mateixos "forats".

Això si, per a fer tota la força possible per a que la opció 1 vaja
endavant, conteu amb mi.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >