[Android] Android en valencià

Vicent vginer a gmail.com
dim mar 29 20:03:34 CEST 2011

Ja m'he "actualitzat" llegint, entre altres coses, el missatge de Joan
Montané on diu que JA hi existix per fi eixa versió "oficial"
d'Android en català:
http://llistes.softcatala.org/pipermail/android/2011-March/000450.html

Per tant, "porta oberta" a la versió valenciana, no? Podem
donar-los-la directament als de CyanogenMod? Supose que sí que la
inclourien i l'habilitarien en la seua última distribució d'Android.

Salutacions.

--
vicent