[Android] La traducció en català, ara sí que sí

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dim mar 8 11:10:51 CET 2011

El 5 de març de 2011 10:05, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:
> El 4 de març de 2011 23:56, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha escrit:

> Marc, sempre ha sigut així (i serà).

Ffins ara les poques llengües oficials de l'Android s'inclouen totes
als terminals lliures, que jo sàpiga. Una altra cosa és que les
operadores de telefonia seleccionin o afegeixien llengües.

Si van al model Microsoft, malament. Si no poden anar al model Apple
(incloure totes les llengües), espero que com a mínim vagin al model
Ubuntu (un nucli dur, més la resta descarregables en seleccionar-les).

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://identi.ca/marcbelzunces