[Android] [OT] Col·laboració amb l'equip d'usuaris d'ubuntu

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dij mar 3 17:45:46 CET 2011

Hola de nou,

Perdoneu que em faci pesat, no és la meua intenció, però fa dos mesos i mig
us vaig fer un correu (el copio a sota) per si volíeu col·laborar amb
nosaltres a la propera festa de publicació d'ubuntu que farem el proper 7 de
maig a les Borges Blanques (https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/NattyNarwhal
).

Com que tenim el programa bastant ple i pensem que la vostra participació
pot ser interessant un faig un nou avís per si algú de vosaltres s'anima.

En l'anterior ocasió l'Eduard Gamonal va respondre la crida que vaig fer
demanant quin nivell hauria de tenir la xerrada, i la veritat és que és una
qüestió una mica indiferent, nosaltres ho plantejàvem pensant de fer un
taller on la gent pogués instal·lar una ROM al seu mòbil, però si voleu fer
una ponència teniu llibertat per fer-la com vulgueu.

Espero que algú de vosaltres s'animi i puguem fer d'aquesta festa una festa
més diversa pel que fa a les distribucions allà representades.

Atentament,

Sisco Garcia.

El 17 de desembre de 2010 0:40, SiscoGarcia <sisco.garcia a ubuntu.cat> ha
escrit: