[Android] Nou Market amb paraula en català

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
diu gen 23 19:51:45 CET 2011

El 23 de gener de 2011 19:20, Aleix Vidal i Gaya
<aleix.vidal a gmail.com> ha escrit:
> Perdoneu l'off-topic, però ara que parleu del Market...
> A algú més li ha passat que s'hagi quedat amb el Market antic? Tinc un HTC
> Magic amb CM6.1 i no he aconseguit actualitzar-lo, ni sol ni forçant-lo amb
> els diferents mètodes que corren per internet. En canvi, la meva mare i la
> meva germana amb el mateix HTC Magic sense rootejar, després que se'ls
> actualitzés a Froyo, van rebre el Market nou sense fer res.
> Aleix Vidal i Gaya
>

> El 23 de gener de 2011 19:17, Oriol Pellicer <pellix a gmail.com> ha escrit:

Curiosament amb CM 6-biffmod ezterry em surt el nou (no recordo si
sortia amb CM 6.1 "pelat") -i també em surt "Destacades"-.
Però et pots baixar l'apk: http://ves.cat/aq5J
Vaja, veig que aquest enllaç apunta a una versió més nova; jo tinc la 1.82 xD

--
Tomàs Mallafré
GnuPG: 0x2D1296BA - http://pgp.tomi.cat

http://tomi.cat