[Android] Nou Market amb paraula en català

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
diu gen 23 19:20:58 CET 2011

Perdoneu l'off-topic, però ara que parleu del Market...

A algú més li ha passat que s'hagi quedat amb el Market antic? Tinc un HTC
Magic amb CM6.1 i no he aconseguit actualitzar-lo, ni sol ni forçant-lo amb
els diferents mètodes que corren per internet. En canvi, la meva mare i la
meva germana amb el mateix HTC Magic sense rootejar, després que se'ls
actualitzés a Froyo, van rebre el Market nou sense fer res.

Aleix Vidal i Gaya

El 23 de gener de 2011 19:17, Oriol Pellicer <pellix a gmail.com> ha escrit: