[Android] Nou Market amb paraula en català

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
diu gen 23 19:17:47 CET 2011

Quina versió d'Android fas servir? Precisament ara acabo de pujar els
canvis necessaris a la CyanogenMod7 (gingerbread, de moment en estat
alfa) perquè torni a aparèixer el català, ja que per algun motiu no
apareix a l'AOSP com a idioma que es pugui triar, i per tant tampoc a
la CM7.

Faré alguns canvis als fitxers que teníem per a la CM6 i els pujaré a
la branca gingerbread de CM7, ja que ho he provat i funciona. Queden
les cadenes noves que s'han introduït sense traduir, però serà qüestió
de fer un programet que faci un diff i puguem traduir les que no
teníem, a veure si trobo temps al febrer... Així almenys tindrem la
major part del SO en català (a la CM).

Salut!

El 23 de gener de 2011 19:05, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha escrit: