[Android] Possibilitat d'implementar el ca-valencia

Vicent vginer a gmail.com
dic abr 6 07:33:26 CEST 2011

Jo de moment veig que el tema està complicat.

A més, en el fòrum de GeeksPhone em comentaven que els arxius
d'idiomes ocupen molt d'espai, i normalment el fabricant decidix no
carregar-los tots, etc.

Sincerament, pense que vaig a continuar usant Android en anglés, com
feia fins ara.

--
vicent