[Android] Possibilitat d'implementar el ca-valencia

Vicent vginer a gmail.com
dis abr 2 18:40:05 CEST 2011

Jo he intentat fer un resum "didàctic" i "informal" de tot açò en el
fòrum de GeeksPhone(on vos vaig comentar que va sorgir una discusió
sobre la possibilitat de personalitzar l'idioma d'Android) :

http://forum.geeksphone.com/index.php?topic=1656.msg27081#msg27081

Hi ha una persona d'eixe fòrum que forma part de l'equip de
CyanogenMod, si no m'equivoque. Potser a través d'ell tenim alguna
possibilitat que ens escolten.

A mi no m'acaba de convéncer la possibilitat de "català de Ciutat del
Vaticà" (ca_VA), perquè m'agrada ser fidel a les "normes", però no la
descartaria. Si no ens deixen cap altra opció...

--
vicent