[Android] Possibilitat d'implementar el ca-valencia

Pau Iranzo paugnu a gmail.com
dis abr 2 09:13:25 CEST 2011

Hola,

Si seguiu la llista de l'Android-contrib veureu que ja han contestat a la
consulta del Joan Montané respecte a la implementació del codi ca-valencia
per a les traduccions a la variant valenciana.

Realment la reacció ha estat prou decebedora. D'entrada han respost una
espècie de «NO», i ja està. I després un altre desenvolupador ja ha comentat
que implementar això té una prioritat molt baixa.

Jo m'he ficat a l'intercanvi de mails comentat que per exemple Meego, el
sistema operatiu desenvolupat per Nokia i Intel, sí que suporta el valencià
[1], així com Ubuntu, GNOME, KDE, etc. Llavors se m'ha ocorregut, a l'igual
que hem fet amb el projecte OpenOffice/LibreOffice, preguntar quants diners
costaria implementar això.

Supose que no ens diran res i tal, però tant de bo no siguen molts i la
solució siga ràpida i podem convèncer al senyor Camps o l'AVL de pagar-ho.

Si la resposta és NO, NO i NO, aleshores podem plantejar-nos fer servir un
codi tipus ca_VA. Tot i que la difusió d'això seria molt poca.

Bé, esperarem la resposta i ja decidirem.

Salut!

Pau

El 31 de març de 2011 9:28, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: