[Android] SpeechRecorder

Hola Benny,

És important que quan traduïu i envieu un fitxer, ho feu saber al llistat
del wiki:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Android/Pencaires_Android#Llista_de_m.C3.B2duls_del_sistema_base

Simplement per evitar aquestes coses!

Mira si hi ha cap altre mòdul que hages traduït i que no aparega reflectit.

Ja ens dius!

(són coses que passen...)

Salu!

Pau

El 30 de setembre de 2010 0:03, Benny Beat <bennybeat a gmail.com> ha escrit: