[Android] Presentació

Pau Iranzo paugnu a gmail.com
dic set 22 18:22:01 CEST 2010

Hola Arnau,

Pots llegir-te això, és un resum del que em va comentar el Joan Montané fa
unes setmanes quan jo em vaig afegir a la llista:
http://www.gnulinux.cat/2010/09/lestat-del-catala-a-landroid/

Ara mateix estem en procés de traducció dels diferents mòduls que trobaràs a
la pàgina que t'ha passat el Daniel. Si n'agafes cap, hauràs de canviar
l'estat al wiki i un cop finalitzes amb el fitxer po, enviar-lo ací a la
llista per a que el revisem.

Un cop hagem acabat amb la traducció començarem amb el tema de mirar
d'integrar-la amb alguna de les mods existents.

Salut!

Pau

El 22 de setembre de 2010 18:08, Daniel López Prat <ormuth a gmail.com> ha
escrit: