[Android] Presentació

Daniel López Prat ormuth a gmail.com
dic set 22 18:08:25 CEST 2010

Hola,

No soc el més antic de la llista, però em permetré ser jo qui et doni la
benvinguda jo.

La informació la trobaràs a aquest enllaç:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Android/Pencaires_Android

El que s'ha de fer, principalment, és anar traduint els fitxers .po del
sistema base d'android. A la pàgina anterior, trobaràs l'enllaç a l'arxiu
amb els fitxers amb les cadenes i una taula on hauries d'apuntar en quin
fitxer estàs treballant (per a que ningú no el tradueixi al mateix temps).
Quan acabis, l'envies a la llista i algú el corregirà. Així de fàcil.

Això si, llegeix la guia d'estil i la terminologia abans de fer res.

http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d'estil/Guia_2010
http://www.softcatala.org/recull.html

Apa, bona feina!

Daniel